FANDOM

Airana.jpg
Bo znów pogański samum wieje!

W pędach, zawrotach, burzach, blaskach!
Pamiętaj: kiedy znów zdziczeję,
Odrzyj mnie z wichrów i ugłaskaj

Imię: Airana Firebrew

Status: Zaginiona, prawdopodobnie martwa

Klasa: Wojownik

Charakter: Praworządny dobry

Przynależność: Klan Długobrodych, Ekspedycja Przymierza

Krewni: Albus Firebrew (ojciec), Gwenna Firebrew (siostra), Flynn Firebrew (wuj), Moran Długobrody (narzeczony), Magri (syn).

Wygląd: Krasnoludzice nie są brzydkie. Owszem, są mniejsze i bardziej krępe nić ludzkie kobiety, ale nie brzydsze. Airana jest tego świetnym przykładem. Średniego wzrostu, jak na swoją rasę, nosi głowę wysoko podniesioną. Gęste i długie włosy wiąże w gruby warkocz, sięgający jej pośladów. Czuprynę ma jasną, koloru lnu. W krągłej twarzy osadzone są bursztynowe oczy o ciepłym, pogodnym spojrzeniu. Usta ma pełne, na ogół wygięte w pewnym siebie uśmiechu. Nie wygląda na nader umięśnioną, aczkolwiek ma mocne ciało, nawet musi skoro przeważnie nosi się w płytowych zbrojach. Jak na kobietę swojej rasy przystało może się pochwalić całkiem konkretnymi i zgrabnymi kształtami.

Plotki:

  • jest marnotrawną córką karczmarza, która za nic nie chce przejąć rodzinnego biznesu.
  • członkowie jej rodziny są ulubieńcami króla Magniego, który uwielbia ich trunki.
  • jej siostra, choć nigdy się nie przyzna, chciałaby żyć jak Airana.
  • sama Airana nie czuje jakoby miała niezwykłe życie, choć była narzeczoną jakże cenionego krasnoluda Morana, matką jego syna i prawdziwą wojowniczką
  • złośliwi twierdzili, że nigdy nie zostanie żoną Morana, widocznie nie było im pisane.
  • jej syn Magri, nosi imię po swym wuju i ojcu chrzestnym, którym jest sam król Magni.
  • Airana nigdy się nie doliczyła posiadłości, oraz domów, które przepisał na nią Moran, ani nie wiedziała dokładnie jak wielki jest jej majątek.
  • ruszyła na Północ celem przyłączenia się do działań wojennych, innego powodu podobno nie było.
  • często prorokowała, że jej dni są policzone, a zginie jeszcze w tej kampanii - wykrakała?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki