FANDOM

Anluani jest kal'dorei o wyrazistych rysach twarzy, ze szpiczastym, odrobinę zadartym w górę noskiem, czyniąc wespół ze szczerym uśmiechem oraz bystrym, czujnym spojrzeniem wrażenie osoby godnej zaufania, dość silnej i pewnej siebie, by radzić sobie z przeciwnościami losu. Uroda elfki nie należy do szablonowych, lecz głęboki blask jej srebrnych, doświadczonych już oczu dość jest intrygujący, by stwierdzić, że jej postać pełna jest wewnętrznego uroku. Przez głos jej płynie spokój oraz melodia, a gdy służba tego wymaga, potrafi zabrzmieć twardo i przekonująco.

Jak na strażniczkę przystało przywdziewa ona zbroję z mithrilu. Różni się jednakże jej rynsztunek od tych, co jej siostry zazwyczaj noszą, łączy sobie elementy skórzanej zbroi, zabezpieczając elfkę w pełnej krasie, a zarazem niewiele ograniczając jej ruchy. Całość ma zieleni odcień, dzięki czemu gdy przychodzi do skrywania się, Anluani trudna jest do odróżnienia od leśnej gęstwiny. Na plecach zatknięty ma długi, sprężysty łuk, który zdawać się by mógł, że wykonany został z gałęzi drzewa, które wyrosło już w takim kształcie. Za pas zaś zatknięty ma krótki, zakrzywiony egzotycznie miecz, grawerami przyozdobiony, wśród których widnieje w Kal'doreiskim piśmie imię Anluani Silentblade.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki