FANDOM

2mzf694.jpg.png

Arche

• Imiona i nazwisko: Arche Oroe Sha`Reth
• Rasa: Średni Przybysz - Półżywiołak (Ogień, Rodzimy)
• Płeć: kobieta
• Wiek: 19+

• Klasy: Warlock 1/Elementalist 25/Shaman 1 (potrafi rzucać czary jak Warlock 24 lub Elementalist 26 ); SW 29. PWW : 13.

• Wygląd:Edytuj

Młoda kobieta o mocnej i proporcjonalnej, acz nieco masywnej budowie, wliczając obfity biust, i biodra. Przy tym jest bardzo wysoka, wzrostu wyraźnie powyżej przeciętnej - liczy sobie, dokładnie mierząc, 195 centymetrów wzrostu.
Jej cera jest bardzo ciemna, w odcieniu kawowego brązu. Ma średniej długości, gęste, miedziano-rude włosy.
Z rysów twarzy sądząc, wygląda dość młodo, na późne kilkanaście, albo bardzo wczesne dwadzieścia lat. Jej twarz jest szczupła, z lekko zadartym nosem i wyraźnie zarysowanymi kośćmi policzkowymi. Osadzone są w niej duże, lekko odbijające światło i mocno podkreślone rzęsami, oczy.
Ich tęczówki są metaliczne, ten kolor można określić jako zbliżony do jasnej miedzi, lub ciemnego złota.

Rozrzut w stylu ubierania się ma imponujący. Od oficjalnych szat Dalaranu, po skąpe kostiumy, które ledwo ją zakrywają. Wydaje się mieć fetysz na punkcie jedwabiu i aksamitu, oraz czerni, i odcieni czerwieni. Większość jej prywatnej garderoby jest w tych kolorach i wykonana z takich materiałów. Z drugiej strony, widywano ją także w, nieprzystających do tego schematu, plemiennych strojach, których nie powstydziłby się obywatel Hordy - zwłaszcza w wykwintnych szatach trollowego kroju.

• Tło:Edytuj

- jej nazwisko, Sha`Reth, to termin z języka Kalimag, dosłownie tłumaczący się jako "płomyk" (i trzeba znać Kalimag, by móc to stwierdzić).
- używa oficjalnie tytułu mistrzyni elementalistyki Kirin Tor.
- również oficjalnie jest asystentką ambasadora Dalaranu przy Srebrzystej Krucjacie, arcymaga Vithala.
- dawno temu uczęszczała do stormwindzkiej Akademii Magii, ale nie wspomina miasta zbyt dobrze.
- miała dawniej jakieś zatargi prawne z Królestwem Stormwind.
- deklaruje się jako osoba lojalna wobec magokracji.
- dość często towarzyszy jej Is`kh Reh, żywiołak ognia o wyjątkowo chamskim sposobie bycia.

• Plotki:Edytuj

- dawno temu wyglądała zupełnie inaczej (w istocie, osoby pamiętające tylko jej dawną powierzchowność nie mają szansy jej rozpoznać, chyba, że pamiętają dobrze jej głos, i rysy twarzy).
- była podopieczną Cathrilli, więc nic dziwnego, że...
- brała udział w jakichś kultach, albo sekcie, wszak Jego Wysokość Varian Wrynn miał ją co najmniej za czcicielkę Kil`Jaedena.
- pracowała i mieszkała w przycmentarnym zajeździe na Kruczym Wzgórzu, ani chybi, by w spokoju uprawiać mroczne sztuki.
- została skazana i spalona publicznie przez Inkwizycję na rynku w Stormwind.
- ale z tym podobnież nie do końca wyszło, bo porwał ją ze stosu ognisty demon.
- Kyharstrasz z Czerwonego Lotu także ma do niej jakieś zadawnione pretensje.
- miała jakieś układy i z Syndykatem, i z Klanem Ciemnego Żelaza.
- obsesyjnie nienawidzi Plagi.
- i dlatego wspomagała Srebrzysty Świt, nawet w bitwie o Stratholme.
- popełniła dziełko "O Naturze Żywiołów", pod którym się zresztą podpisuje, spotykane niekiedy w bibliotekach.
- jest praktykującą wyznawczynią Duchów Żywiołów.
- a poza tym to bardzo miła i otwarta osoba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki