FANDOM

Eric Gond

Eric Gond

Eric Gond

Płeć: Mężczyzna
Klasa: Mag
Rasa: Człowiek
Level: 80
Skala Wyzwania(SW): 21 PWW: 13

Warrior 5/Mage 6/Warmage 10

Historia:

Eric Gond urodził się w Stormwind w jego krwi płynie krew wysokich elfów. Już jako młodzieniec został wysłany do akademii wojskowej, a wieku 20 lat powrócił ze szkolenia. Jego pierwsza bitwa stoczyła się z trolami w dżungli, kolejne bitwy były już mniej znane. Ale każdy wiedział że owy człowiek szczęścia w dowodzeniu nie miał.
W wieku 30 lat dołączył do Straży Stormwind gdzie został kapitanem straży, oraz otrzymał pod swe skrzydło 44 batalion piechoty. Dopiero po pięciu latach na jednej z misji załwarzył, że ma w sobie on moc dołączył potem do Kirin Toru.

Historia rodu.
Ojciec sir Tergian Gond był najbardziej sławną osobą w całym Stormwind. Jako generał sił piechoty, która ograniczała się do stu ludzi zwyciężała w każdych najtrudniejszych bojach. Sir Tergian w wieku 45 lat otrzymał tytuł Lorda, a z wiekiem symbol jego herbu zmieniał się. Niegdyś przed otrzymaniem tytułu na Lorda, Gond'owski herb był skromnym złotym trójkątem a wewnątrz znajdował się symbol Złotego Oka. Jego dziadkowie należeli do grupy magów tworząc stowarzyszenie Złotego Oka, nikt nie wie do dziś co dokładnie stało się ze stowarzyszeniem i czym dokładnie się zajmował.Herb został zmieniony, złoty trójkąt a w nim Biały Jeleń na cześć Generała Lorda Tergiana Gonda, najlepszego łowcę. Po dwóch latach ożenił się z Leydi Etianą Imashon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki