FANDOM

Fin.jpg
Lady Fainche Winsdor, siostrzenica króla Variana Wrynn'a, niesławna kuzynka księcia, córka jednego z trzech Lordów Lwiego Serca, Pani na Zamku Winsdor.

Klasa: Paladyn

Status: Żywa

Przynależność: Dwór królewski

Krewni: Agravain Winsdor (ojciec), Victoria Wrynn (matka), Varian Wrynn (wuj), Tiffin Wrynn (ciotka), Anduin Wrynn (kuzyn), Bolvar Fordragon (mentor).

Wygląd: Młode dziewcze, zdecydowanie ludzkie. Nie przyciąga uwagi swoją urodą, bo ową ma przeciętną, ale jest w niej kilka charakterystycznych cech. Wierna kopia swej matki, po niebieskookim i jasnowłosym ojcu nie odziedziczyła ani krzty. Jest średniego wzrostu, o sylwetce dostosowanej do noszenia płytowego pancerza. Ma ciemną karnację, o oliwkowym odcieniu. Ciemne, niemal bordowe włosy wiąże na karku czerwoną wstążką. Od razu widać, że nie należy do gadatliwych, a wyraz jej twarzy i głębokie spojrzenie orzechowych oczu skutecznie zniechęca co nawiązania kontaktu.

Fakty: Urodziła się w Zamku Winsdor, gdzieś na wschodzie królestwa Stormwind. Rodzina jej ojca była wierna dynastii Wrynn niemal od jej początków, przez co nadane jej zostały ziemie i tytuły. Fainche jest ich jedyną dziedziczką. Z racji bliskiego spokrewnienia z królem, posiada własne komnaty w zamku Stormwind, oraz królewską pieczę. Mimo wszystko, najwięcej czasu spędziła w kaplicy Northshire, pobierając nauki o religii Światłości. Nie bierze czynnego udziału w życiu szlachty i nie błyszczy wyjątkowymi talentami. W czasie regencji Bolvara Fordragona była bardzo blisko spraw, jakimi zajmował się Lord, owy traktował ją niczym przybraną rodzinę.

Plotki: Nie jest zbyt gnębiona dworskimi plotkami z racji swej "nieciekawości", choć krąży o niej kilka domniemań.

  • Można zasłyszeć, że młoda Winsdor pragnie całkowicie upodobnić się do ojca. Skoro wyglądem przypomina wyłącznie matkę, po Agravain'ie chce przejąć tytuł honorowy Lorda Lwiego Serca. Tak mało o niej wiadomo, że aż trudno wymyślić "dlaczego jej się nie uda".
  • Jej krewni ze strony miecza usilnie starają się wytypować kandydata na męża. Jednak nawet tytuły i majątek nikogo nie kuszą.
  • Miesiąc jej nieobecności w obu dworach tłumaczy wyprawą ku refleksji, choć ktoś bardzo uparcie twierdzi, że w tym czasie lady Winsdor prowadziła najemnicze życie w szeregach Srebrzystego Świtu. Tam też nadobyła szpecący jej ciało tatuaż, który zieje paskudnym obliczem smoka z jej lewego ramienia. Całe szczęście prawie nigdy go nie widać.
  • Przyjaciele Lorda Fordragona twierdzą, że śmierc Bolvara przeżyła bardzo głęboko, choć nie dała nic po sobie poznać. Od tamtego czasu częściej ją widać na dworze, nie wiedzieć czemu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki