FANDOM

Vavionarum2.jpg
Była Mistrzyni Zakonu Rycerzy Srebrnej Ręki, Była Trybun Srebrzystej Krucjaty, Oficer Medyczny Ekspedycji Przymierza, Hannika Vavion.

Status: Żywa

Charakter: Neutralny dobry

Klasa: Paladyn/Kapłan

Przynależność: Zakon Rycerzy Srebrnej Ręki / Ekspedycja Przymierza / Kościół Światłości

Krewni: Luthian Vavion (brat)

Zewnątrz: Wygląda na około 25 lat. Nie jest zbyt wysoka, ma szczupłą sylwetkę, która nie przynosi na myśl, że dziewczę to nosi niekiedy płytową zbroję, ciężki, dwuręczny miecz, bądź młot i tarczę. Nie jest też klasycznym przykładem piękna. Ma pospolite brązowe włosy, które prostymi pasmami opadają jej na plecy i ramiona. Rysy jej twarzy są miękkie i łagodne, tylko nos ma wyraźnie zarysowany, z poziomom blizną o różowym przebarwieniu. W jej wyglądzie najbardziej uwagę zwracają wielkie, intensywnie niebieskie oczy i wąskie brwi, zwykle ściągnięte niby w skupieniu.

W cywilu ubrana w prostą białą koszulę, dopasowane spodnie i wysokie buty do jazdy. Służbowo już nie widuje się jej w mundurze zakonnym, tunika Srebrzystej Krucjaty także zniknęła z jej piersi. Najczęściej, logicznie myśląc - nawet za często - chodzi ubrana w ciężką zbroję ze złotymi i niebieskimi elementami. Do tego obszerny płaszcz, tarcza, młot i tabard Srebrnej Ręki, czyli zwinięta pięść na błękitnym tle. Prezentuje się w tym niezwykle poważnie i dostojnie. Ot, kobieta rycerz.

Faktem jest iż: Urodziła się w Southshore, gdzie jej rodzina miała sporą winnicę. Trunki Vavion były jedną z lepszych marek swego czasu. Po śmierci ojca przeprowadziły się z matką do Theramore, tam też umarła jej macierz. Trafiła pod opiekę brata, Luthiasa, który w tamtym czasie był już paladynem. Jako, że talentu pedagogicznego nie miał, wysłał siostrę do garnizonu Odrodzonego Zakonu Srebrnej Ręki, gdzie dziewczę spędziło około czterech lat, zaczynając jako uczennica mistrza Xighora Snowblaze. Na przestrzeni tego czasu zdobywała kolejne etapy wykształcenia, od rekruta, przez paladyna, oficera i Komtura, na Mistrzu Zakonu kończąc. Po drodze przyczyniła się do powstania organizacji Srebrzystej Krucjaty, wcześniej uczestnicząc w takich bitwach, jak Studnia Słońca czy Kaplica Światła Nadziei. Ruszyła na Northrend celem obalenia Arthasa i zniszczenia Plagi. A tam? A tam wojna.

Ponoć:

  • ze Światłością nie ma długiego kontaktu. Jak więc mogła aż tak dobrze opanować ową moc? Czyżby miała w sercu prawdziwe powołanie?
  • ma mniej lat niż na to wygląda, a powodem tego są wojny i liczne troski, które nie dają spokoju dziewczynie.
  • jeszcze kilka miesięcy temu była radosna i pełna życia, dziś powoli upodabnia się do posępnych żołnierzy wojsk Światłości.
  • w Zakonie Srebrnej Ręki piastowała stanowisko Komtura, w Srebrzystej Krucjacie była zaś Majorem, w Ekspedycji Przymierza jest Oficerem, a Misja Kościelna ma w niej swego... hm, Nadzorcę?
  • ze wszystkich darów Światłości najmilsze jest jej uzdrawianie.
  • serce oddała Mistrzowi Zakonu, Keythianowi, mimo to złożyła śluby czystości i nad prywatne szczęście przedłożyła zbawianie Azeroth.
  • paladyn Helsion sprawił, że te śluby stały się nieco niewygodne. Ale i tak porzucił paladynkę, więc alarm odwołany.
  • po opuszczeniu szeregów Krucjaty zbiedniała, spochmurniała i niemal wygasła. Coś jednak ją rozpalić musiało bo teraz świeci niczym pochodnia w intencji i na rzecz Ekspedycji.
  • jeśli chodzi o politykę wszelaką to trzyma się na boku. Nie ingeruje w decyzje sztabu. Trzyma się tylko swojego oddziału kapłanów i medyków.
  • nie widać też by się specjalnie spoufalała z wojskiem. Mówi się, że łączą ją "jakieś" koligacje z takimi osobami jak: Silim, Vincent, Archaia i ewentualnie Tess (ta ostatnia to głównie z powodu widowiskowego uleczenia jej cycków).
  • pomocy nie odmawia nigdy. Ale na ogól wyręcza się kapłanami. Swoich mocy używa wyłącznie na polu walki, bądź w wyjątkowych sytuacjach. Pewnie o anomalie chodzi, choć może coś bardziej mhrocznego.
  • dosięgnęła ją klątwa Arugala i przemienia się w wilka, coś co zwą worgenem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki