FANDOM

Kozkak2.jpg
Pene'Lope O'ai - potocznie zwana "Pene", Emisariuszka Zakonu Aldor, sama siebie określająca "kurierem". Nałogowy palacz wszelkiego zielska, kobieta - impreza i chaos humorzasty. Do tego prawdziwa "sexbomba". Czyli Draenei w krzywym zwierciadle!

Status: Żywa

Klasa: Wojownik/Gladiator

Przynależność: Zakon Aldor, Echo Auchindoun

Krewni: Or'nis (ex mąż), Hagnar (opiekun), Lathiell (przyszywana siostra).

Widać: że to wysoka i dobrze zbudowana draenei. Ma wyraźnie zarysowane mięśnie pod skórą "błękitny metalik" i idealne proporcje. Na głowie, poza kształtnymi, odgiętymi w tył rogami, znajduje się gęsta, ciemna grzywa, która z przodu niemal całkowicie przesłania jej lewe oko. Same ślepia, jak to w jej rasie bywa, lśnią białym blaskiem, przez co trudno określić gdzie właściwie patrzy. Na prawym ramieniu ma tatuaż, który jest symbolem Zakonu Aldor. Na co dzień nosi się w lekkich, wygodnych ubraniach, a na treningi wdziewa płytową zbroję. Zależnie od okazji, można ją zobaczyć z jednym, bądź z dwoma tradycyjnymi draenei'skimi mieczami.

Słychać: że mówią, iż luzak z niej niesamowity. Trudno spotkać tak beztroską osobę tej rasy, a jednak! Jest uzależniona od palenia tytoniów, ziół i tym podobnych. W alkoholizm jeszcze nie popadła, ale lubi się napić i raczej nie gustuje w słabych kompotach. Jej rodzina zginęła z rąk okropnych demonów, a Pene trafiła pod opiekę znajomego swego ojca, Hargrana zaprzyjaźniając się z jego córkami, zwłaszcza z Lathiell. Do Zakonu Aldor nigdy oficjalnie nie należała, ale często dla nich pracowała, przez co posiada pewne doświadczenia z frontu. Z tego też powodu została przydzielona do grupy specjalnej, którą powołał Aldor - Echo Auchindoun. Sama o sobie zawsze mówiła "kurier", a w oficjalnej organizacji nadano jej rangę Emisariusza, co ją podobno bawi. Jako dobra znajoma dowódcy Echa, ma tam sporo do powiedzenia... a faktycznie, spada na nią niemal cała brudna robota. Podobno mieszka w jakiejś obskurnej klicie, w dodatku z zapchlonym wilkiem, a jeździ na potężnie zbudowanym talbuku, zwącym się Okruch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki