FANDOM

TessEdytuj

Tess

Lady Tessane Lydia Greymane Fordragon Van'thel, córka króla Gilneas Genn'a Greymane

Rasa: Czlowiek (Worgen)

Klasa: Lotrzyk

Charakter: Porypany

Wiek: Pelnoletni

Pochodzenie: Gilneas

Tess to dosc dobry przyklad zlej kobiety. Bezwzglednej, przeklinajacej a do tego wszystkiego szalonej. Choc nie mozna jej odjac zalet jakimi jest zupelna karnosc wobec przelozonych oraz to jaka jest specjalistka w dziedzinie pulapek i wszelkiego rodzaju materialow wybuchowych.

I wszystko by bylo moze w porzadku, gdyby nie fakt, ze ta osobka jest wydziedziczona ksiezniczka krolestwa Gilneas, wdowa po Wysokim Lordzie Bolvarze Fordragonie oraz przekleta zmiennoksztaltna zwana pospolicie Worgenem. To wszystko razem wymieszane, wstrzasniete i wyplute daje dopiero calkiem niezly obraz tego chaotycznego stworzenia.

Wyglad:

Tess jest dosc przecietna na tle innych kobiet. Choc wydaje sie to wynikac glownie z niedbalosci i zupelnego braku zainteresowania wygladem wlasnym. Wlosy ma ostatnimi czasy nieustannie czarne i puszczone na zywiol bez oswajania grzebieniem. W spojrzeniu nieodlacznie czai sie jakas dzikosc, jakby rozwazala czy moze sobie pozwolic na rozszarpanie ogladanych osob czy juz nie...

Worgen

Inne:

  • Nalezy do Ekspedycji Przymierza, gdzie pomimo swoich tytulow, zaslug oraz sypiania z generalem nie dorobila sie stopnia wyzszego niz "Starszy szeregowy"
  • Stanowczo jest szalona, ale ciezko stwierdzic kiedy tak wlasciwie to szalenstwo sie zaczelo
  • Powoli zaczyna igrac z magia...
  • Ostatnimi czasy nie widuje sie jej w postaci Worgenki, za to chodzi wiecznie wkurzona
  • Trudno przeoczyc, ze jedyna osoba zdolna dotrzec do tej wdowy jest Inkwizytor Vincent Van'thel o ktorego to gotowa jest walczyc do ostatniej kropli krwi.
  • Jest masochistka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki