FANDOM

Vincent Van'thelEdytuj

Vin.jpg

Rasa: Człowiek/Worgen

Klasa: Rycerz / Niszczyciel Zaklęć

Charakter: Neutralny Dobry

Wiek: 26 lat

Pochodzenie: Kul Tiras

Tytuły: Lord, Wasal Lady Proudmoore, Kapitan Marynarki Ekspedycji Przymierza

Obywatelstwo: Theramore

Znana Rodzina: Ojciec Abastor Van'thel (nie żyje), matka Eveline Denev (nie żyje), brat Garet Van'thel (nie żyje), żona Tessane Lydia Van'thel Fordragon Greymane (żywa).

Wygląd:Edytuj

Na pierwszy rzut oka, zadbany i niczym nie wyróżniający się z tłumu mężczyzna, rasy ludzkiej w wieku opiewającym w jakieś 24-26 lat. Nie imponujący dość przecietnym wzrostem (174 cm) ani budową ciała, która mimo typowej dla wojownika muskulatury, sprawia że mężczyzna prezentuje się dość niepozornie. Jego zadbane oblicze o dość jasnej karnacji, przepełnia niemal zawsze wyraz zamyślenia, a czasem wręcz czystej nieobecności, jakby błądził gdzieś myślami ignorując cały świat w około. Co wraz z elegancko zaczesanymi tak by opadały pod kątem w tył, ciemno brązowymi włosami i nieznaczną bródką, nadaje jego profilowi iście królewskiego wyrazu. Na największą uwagę w przypadku jego osoby jednakże zasługują jego oczy. Barwy ciemnego fioletu, które gdy się w nie patrzy sprawiają wrażenie niezwykle pewnych siebie.

Znane Fakty:Edytuj

==>Jest jednym z rycerzy Lady Proudmoore i jej wasalem. Podobno nawet, to dla niej i swoich nowych obowiązków porzucił dotychczasową posługę na rzecz Kościoła Świętego Blasku.

==>Niegdyś był Inkwizytorem. Najwięszy sukces w swojej karierze z kolei osiągnął ujawniając nowe fakty w sprawie klątwy Arugala i jej ofiar, dzięki czemu przymierze spojrzało na worgeny w końcu jak na ofiary. Drugim ważnym sukcesem rycerza było natomiast pojmanie Biskupa-zdrajcy Innocentiusa Lightshielda oraz przyprowadzenie go przed oblicze sprawiedliwości.

==>Często podróżuje. Najczęściej będąc widywanym w placówkach Ekspedycji Przymierza na północy bądź
Herb.jpg
co ciekawe w Stormwind, gdzie przebywa głównie w towarzystwie rycerstwa kapituły królewskiej. Nie rzadko witając również do ojczystego Theramore.

==>Nie potrafi ukryć, a może po prostu nawet nie próbuje, że mimo wychowania kościelnego, lubi otaczać się luksusem. Eleganckie zbroje i szaty. Zdobne sygnety oraz dobre wino. Towarzyszą mu nieodzownie. O udziałach w licznych ucztach na dworach możnych, a szczególnie na terenie królewskiego pałacu w Stormwind, nie wspominająć.

==>Oficjalnie, szczęśliwy małżonek Lady Tessane Lydii Van'thel Fordragon Greymane.

==>Oficjalnie wiadomo iż padł ofiarą klątwy Arugala i zdecydował się z nią pogodzić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki