FANDOM

Imię / nazwisko: Hrabia Maxim Fiedotowicz Zawarov

Rasa: człowiek

Płeć: mężczyzna

Charakter: Praworządny neutralny

Wiek: 42 lata

Wygląd: Postawny mezczyzna, na oko czterdziestoletni o ostrych rysach twarzy i jasnych zadbanych wlosach. Nosi sie jak przystalo mezczyznie w jego wieku i na jego pozycji. Plotka glosi, ze para sie sekretnie magia.

Urodzony w Darrowshire, obecnie przebywa w Stormwind

Historia i ploty:

Hrabia Zawarov wraz z pasierbica, Jekaterina od roku przebywa na dworze Krola Variana Wrynna.

Jego posiadlosc na terenie Westfall splonela, zas tragedia poza dworkiem ogniem wchlonela tez dosc opryskliwa zone hrabiego.

On sam nadal rzekomo pograzony jest w zalobie, zas na dworze Wrynna szuka nie tylko gosciny milosciwie panujacego, ale takze rekompensaty za straty spowodowane pozarem.

Sadzac po tym, jak dlugo juz o rzeczona rekompensate sie ubiega, mozna podejrzewac, ze pozadana przez hrabiego ilosc zlotych monet przekracza ta, jaka zwyklo sie chetnie wyplacac w podobnych chwilach.

Plotki glosza, ze hrabia romansuje ze swa pasierbica, ale sam Zawarov potwierdzenia im nie daje.
Dziwnie czesto ostatnimi czasy gosci w palacowej bibliotece, podobno z powodu pracujacej tam Nethalie Sheaf...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki